Sunday, May 12, 2013

{extrakurrikuláris} Egyszerűsített ACTIVITY

Holnap kirándulni megyünk és a koleganőmmel kitaláltuk, hogy csinálunk egy saját játékot, amivel az egyik esténket elüthetjük. Így jött létre az Egyszerűsített Activity.



A kolleganőm szavakat keresett a játékhoz. Én pedig megszerkesztettem a kártyákat: beírtam a kifejezéseket, ábrát kerestem hozzájuk (ceruza - rajzolás, száj - körülírás, mímelő ember - mutogatás); vastagabb sárga lapokra kinyomtattam és felvagdostam.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

KIEGÉSZÍTÉS (2013. május 25.)

Nagyon jól sikerült a játék! A gyerekek lelkesen vettek részt a játékban, számolták a pontjaikat és azt, hogy ki is lesz az első.
A játék menete nagyon egyszerű volt. A gyerekeket négy csapatra osztottuk. Megadott sorrendben a csapatok tagjai húztak egyet-egyet a kártyák közül és a rajznak megfelelően lerajzolták/körülírták/bemutatták csapattársaiknak. Ha a csapat egy percen belül kitalálta a szót, szerzett magának egy pontot. Ha rablás kártya esetén az összes csapat találgathatott és a szót megfejtő csapat három pontot tudhatott magáénak.


A képen a holdraszállás, a macskanyelv, a lóerő és az útépítés látható.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

A kártyák ingyen letölthetőek: Activity és Activity - rablás kártyákkal.

No comments:

Post a Comment